GAMEBOOK

Gamebook je kniha, ve které není čtenář stoprocentně vázán napsaným dějem, ale může si ho do jisté míry sám vytvářet. Jedná se tedy v podstatě více o textovou hru než o knihu. Volba vlastního příběhu je umožněna tak, že všechny odstavce jsou očíslovány a za každým odstavcem je na výběr z několika možností, včetně čísel příslušných odstavců. Volba je ovlivněna buď náhodou, nebo logickým úsudkem.

Většina gamebooků je psána v žánru fantasy nebo sci-fi, není to ovšem podmínkou.

GAMEBOOKY k vypůjčení

Fotbalová hvězda

Tomovi se splnil sen - vybrali si ho k profíkům, a tak bude letos poprvé hrát první ligu! Jak se má ale v novém prostředí chovat, když každé rozhodnutí má své následky? Má poslouchat taktické rady trenéra, nebo se předvést a hrát sám na sebe? Má nafilmovat penaltu, nebo se držet zásad fair play? Má se před tréninkem pořádně vyspat, nebo si vyrazit s kamarády? Všechna tahle rozhodnutí teď záleží jenom na tobě...

Tajemství pokladu svatého Václava

Vojta a Klárka jsou opět tady a s nimi i nový dobrodružný příběh o cestě za pokladem svatého Václava. Děti se dostávají do minulosti hned několikrát a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Děti nejenže se snaží svatováclavský poklad najít, ale stanou se i jeho opatrovníky. Společně s Vojtou a Klárkou se prostřednictvím odkazů v knize mohou strážci pokladu stát i všichni čtenáři, kteří správně rozluští zašifrovanou zprávu a posbírají všechny klíče, kterými pak poklad uzamknou a uschovají na tajném místě. Kniha kombinuje čtení s luštěním.

Kdo zachrání planetu?

Ve městě se objeví nová holka, Naďa. Ví úplně všechno o přírodě a hledá někoho, kdo by jí pomohl zachránit planetu. Sára s malou Terezkou souhlasí okamžitě, ale nezbedným dvojčatům Péťovi a Tondovi se do toho nechce. Opravdu tolik záleží na tom, co každý z nás pro přírodu dělá? A proč? Veselý...

Ve službách krále

Tato knížka přenese malého čtenáře do středověké Anglie, kde se stane jedním z králových rytířů. Napínavý příběh čtenáře rychle vtáhne do děje. Podaří se mu pomocí znalostí z historie a bystré mysli zvítězit v turnaji, zachránit krále a dobýt hrad? Jestli někdy zaváhá, nevadí, příběh ho přivede zpátky tam, kam bude třeba.

                                                      Ztraceni v rudolfinské Praze

Gamebooková kniha vypráví napínavý příběh dvou současných dětí, Vojty a Klárky, které se nedopatřením dostanou do minulosti a ocitnou se v Praze Rudolfa II. Kniha je určena především pro děti mladšího školního věku a kombinuje čtení s logickými úkoly, jejichž splnění posouvá děj dopředu. Děti se přirozenou zábavnou formou dozvídají informace z české historie a poznávají naše hlavní město z trochu jiného úhlu.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky